Cara Penyediaan, Lagi Koleksi Testimoni Collagen Herbarium U-white Jsd

jamu susuk dara

cara penyediaan collagen herbarium

[CARA PENYEDIAAN HERBARIUM]

ni nak share cara penyediaan COLLAGEN HERBARIUM nih..cara-caranya:-
1. Koyakkan sachet COLLAGEN HERBARIUM, then tuang masuk serbuk collagen tu ke dalam gelas or shaker.
2. Masukkan air sejuk/suhu bilik ke dalam gelas lbh kurang 150ml macam tu la..jangan tuang air panas pulak ye..hilang khasiat collagen tu nanti!
3. Kacau perlahan2, or kalo yg masukkan dalam shaker tu leh shake shake shake laa..
4. Perahkan satu hirisan lemon ke dalam air biru tu tadi..kacau2 lagi smpai sebati..
5. Then tunggu apa lagi? minum ler..baca bismillah dulu yeee..
p/s: bole juga tambah ketul ais ckit..tapi jgn selalu2 buat ye..ais xelok sgt utk peranakan wanita..

Hasilnya?? kulit lebih putih, cerah, lembap, berseri-seri dari dalam..badan semakin slim ada shape dan bertenaga sepanjang hari..insyaAllah!

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

Bagi ibu-ibu yang sedang hamil dilarang minum collagen ni ye..tapi walau bagaimanapun, collagen HERBARIUM ini bole dibuat masker pada muka..caranya, tuang sedikit serbuk collagen (lebih kurang sesudu besar) kemudian campur dengan bedak sejuk yang anda ada (atau campur bersama-sama Bedak Seri Cahaya keluaran JSD)..campur sikit air (agak-agak tak likat, tak terlalu cair) dan sapu pada wajah..tunggu sehingga kering lebih kurang tempoh 30minit, dan bilas. Hasilnya kulit lebih tegang, lembut dan cerah sekata!! Amalkan 2-3 seminggu untuk kulit bermasalah..yang tak hamil pun boleh guna tips ini..ditambah dengan minum collagen, lagi la cepat kesannya!

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

[KOLEKSI TESTIMONI COLLAGEN HERBARIUM]

Antara koleksi testimoni selepas penggunaan COLLAGEN HERBARIUM..nak kulit putih gebu? nak slim? nak awet muda? meh cuba COLLAGEN HERBARIUM dgn 5,000,000mg fresh sea collagen peratus pemutihan lebih tinggi daripada collagen biasa.

Normal price >> rm78 sekotak tidak termasuk kos poslaju.

Promosi Gempakk >> rm125 untuk 2 kotak termasuk kos poslaju seluruh Malaysia 

SMS/WASSAP ONLY : 0135024135 (SAFURA) UNTUK INFO LANJUT

Collagen Herbarium U-white – collagen memutihkan kulit

jamu susuk dara

wajah baru collagen herbarium jsd

 

jamu susuk dara

collagen herbarium susuk dara

jamu susuk dara

collagen herbarium susuk dara

COLLAGEN HERBARIUM U-WHITE (RM78)

Collagen yang sangat efektif membantu memutihkan kulit

GABUNGAN COLLAGEN,GLUTATHIONE,BLUEBERRY, POMEGRANATE, BERRIES, ROSELLE, GINGER DAN LEMON UNTUK
MENCANTIKKAN KULIT,MENGENYANGKAN,MENGURANGKAN BERAT BADAN.HERBA BERTINDAK UNTUK ANTI KANSER&ANTI RADANG.
IANYA JUGA UNTUK MENGURANGKAN RASA KETAGIHAN PEROKOK DAN PENCINTA COFFEE.

FOKUS YG MAKSIMUM KESAN YG LEBIH CEPAT UNTUK MENCANTIKKAN DAN MEMUTIHKAN KULIT DARI DALAM!!

BERIKUT RINGKASAN KEBAIKAN DI DALAM KANDUNGAN COLLAGEN HERBARIUM INI:

1. RINGKASAN KEBAIKAN COLLAGEN>> membantu melambatkan penuaan, memberi tenaga kepada tubuh badan, mengekalkan berat badan ideal, membantu mengurangkan sakit sendi, memberi kebaikan terhadap kulit, tulang, otot dan salur darah

2. RINGKASAN KEBAIKAN GLUTATHIONE>> Meningkatkan kecerahan warna kulit (memutihkan) seluruh badan. Ini kerana kesan pemutihan terjadi dengan sangat baik, Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit (glowing), Kulit menjadi kenyal dan anjal, Memelihara kesihatan rambut & kuku.

3. RINGKASAN KEBAIKAN BLUEBERRY (BERI BIRU) >> Merawat Jerawat, Melindungi kulit, Mencegah kedutan, Mencegah infeksi saluran kencing, Menurunkan Kolesterol Jahat, Menjaga Fungsi Otak, Meningkatkan sistem imun tubuh, Menjaga penglihatan dan kesihatan mata, Mencegah sembelit dan gangguan pencernaan, Melindungi tubuh dari kanser.

4. RINGKASAN KEBAIKAN POMEGRANATE (DELIMA) >> bersifat anti-aging. Kandungan senyawa di dalamnya mampu melindungi tubuh dari radikal bebas, melindungi organ ginjal, hati, mencegah serangan jantung, memiliki kemampuan dalam mensintesis kolesterol dan kemudian menghancurkan zat radikal bebas yang ada di dalam sistem vascular kita, mengelakkan kanser terutamanya kanser kulit dan payudara, sifat anti-oksidan yang ada di dalam buah delima mampu melindungi komponen genetika tubuh manusia, mencegah tekanan darah naik, mencegah diabetes di mana delima mampu menyeimbangkan kadar gula di dalam darah sekaligus meningkatkan kepekaan tubuh terhadap keberadaan insulin, mengoptimalkan kesan ubat-ubatan yang dimakan ini kerana pati buah delima sendiri diketahui mampu meningkatkan kesan kebaikan ubat-ubatan.

5. RINGKASAN KEBAIKAN BERRIES (BUAH-BUAH BERI) >> antioksida yang tinggi, kaya dengan sumber fiber untuk membantu sistem penghadaman yang sihat serta Vitamin C yang bukan sahaja membantu meningkatkan sistem imunisasi, malah membuatkan kulit sihat berseri, mampu meningkatkan tahap tenaga, kesihatan mental dan sistem imunisasi. Ia juga membantu menambahbaik penghadaman, peredaran darah dan tidur di samping membantu mengurangkan berat badan dan menjana jantung yang sihat, melindungi daripada gejala penyakit berkaitan usia seperti kabur penglihatan dan hilang daya ingatan jangka pendek, membersihkan darah dan hati, menguatkan buah pinggang serta pendengaran, membantu memperlahankan proses penghadaman dan mengekalkan kadar metabolisme yang tinggi dan seterusnya membantu tubuh membakar lemak, juga terkenal dengan khasiat anti-kanser yang handal. Buah ini juga membantu merawat serangan asma, mengurangkan kolestrol dan melindungi otak daripada kerosakan saraf berkaitan dengan usia.

6. RINGKASAN KEBAIKAN ROSELLE >> Anti Penuaan. Roselle mempunyai Vitamin C yang tinggi dan berserat akan melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik. Keupayaannya meminimakan kerosakan yang dimusnahkan oleh radikal bebas merupakan sebab utama seseorang yang mengamalkan Roselle akan kelihatan muda dan berseri wajahnya. Pencegah Penyakit Kardiovaskular, di mana pengamalan Roselle akan membantu mencegah ketebalan LDL di arteri dan sekaligus mengelakkan dari terjadinya penyakit tekanan darah tinggi, Mencegah kanser, Mengubati demam panas/selesema, resdung (alergi) dan lelah (asma), mengurangkan masalah stress / sukar tidur. Bagi mereka yang menghadapi masalah stress dicadangkan mengambil Roselle dimana ia akan bertindak menurunkan suhu dan mempengaruhi mood pesakit. Roselle juga amat baik untuk masalah dengkur semasa tidur. Amat baik untuk mereka yang menghadapi luka luar dan dalam, kecederaan, mengatasi masalah penyakit kulit, penenang dan sebagainya.

7. RINGKASAN KEBAIKAN GINGER (HALIA) >> mengandungi air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, tenaga, protein, gentian, niasin, asid amino, gingerols, oleoresin, pati minyak, vitamin A, B dan C, lemak dan asid organik. Ia dikatakan dapat merawat penyakit banyak angin dalam badan, sakit kepala, sistem pencernaan bermasalah, sakit jantung, muntah, cirit-birit, disentri, asma, sakit perut, reumatisme, pengaliran darah bermasalah, mati pucuk, lemah tenaga batin, keracunan udang, badan kesejukan, sakit pinggang, urat saraf lemah, mabuk kenderaan, batuk kering, kejang, buang air berlendir dan darah haid berbau hamis, berupaya memanaskan tubuh, membantu proses pencernaan, melembutkan dinding perut, membuka saluran hati yang tersumbat akibat hawa dingin dan lembap. Halia juga meningkatkan kekuatan seks dan mengatasi angin duduk yang berlaku pada usus dan perut juga berfungsi sebagai julap dan boleh membebaskan tubuh dari toksin yang berbahaya. Halia juga amat berkesan untuk melarutkan lendir dalam badan.

8. RINGKASAN KEBAIKAN LEMON>> Lemon kaya dengan antioksidan yang menyahaktifkan radikal bebas dan menghalang pelbagai penyakit berbahaya seperti strok, penyakit kardiovaskular dan kanser, membantu menurunkan tekanan darah dan meningkatkan paras kolesterol baik (HDL), membersihkan sistem penghadaman dan hati, meningkatkan produksi antibodi di dalam darah untuk menentang pelbagai jangkitan dan serangan mikroorganisma, merendahkan risiko kanser kolon, prostat dan payudara. Ia turut mencegah kerosakan metabolisme dalam sel yang akan menukarnya menjadi karsinogenik, membantu mengurangkan masalah sakit colic dan gastric, mengubati asma. mencegah dehidrasi dan kesan diarea. Ia juga membantu memberikan cahaya keserian wajah, mengatasi inflamasi lidah, stomatitis atau gingivitis di dalam mulut. Berkumur dengan jus lemon juga dapat menyingkirkan plak, memutihkan dan menguatkan enamel gigi. Ia juga mengubati jangkitan tekak dan bagus untuk rawatan diphtheria.

Minuman khas untuk mereka yang selalu tak sempat nak sarapan ….
Rata2 pengguna yang sudah mencuba minuman ini memberi komen
yang mereka tak perlu nak bersarapan pagi dan
kekal kenyang hingga tengah hari …JOM CUBA SEKARANG!!

————————————————————————————————————-

>>Mana nak dapatkannya??

==>> Whatsapp: 0135024135 (Safura)

==>> Fb: https://www.facebook.com/safurajsd

==>> Page: https://www.facebook.com/agentsyafura.jamususukdara

==>> Senarai agen berdekatan <<KLIK SINI>>

====================================

====================================

***AWAS!! Produk tiruan semakin berleluasa..sila dapatkan produk-produk JSD melalui agen/stokis sah dan berdaftar sahaja!!

***PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/STOKIS YANG SAH !

====================================

Testimoni Masker Vagina dan Magic Slim Soap – Jamu Susuk Dara

jamu susuk dara

testimoni masker vagina dan magic slim soap – jamu susuk dara

 

[TESTIMONI MASKER VAGINA DAN MAGIC SLIM SOAP]

Guna MV pun leh kuarkan kotoran dari dalam miss v tu..memang terbaikkk!! Customer ni ada masalah becak n berair..guna MV kuarlah alien yg serap cecair2 berlebihan tu..guna masa period pun, jadi lancar je darah period..mmg superbb!!

Magic Slim Soap pulak, pakai badan jadi fresh katanya..memang best sangat2!!

**Masker Vagina = rm25 (belum termasuk kos poslaju)

**Magic Slim Soap = rm36 (belum termasuk kos poslaju)

~ MASKER VAGINA (MV) = RM25 <<KLIK SINI UTK INFO>>

~ NAK TAU INFO LANJUT TENTANG MAGIC BODY SLIM SOAP NI?? >>KLIK SINI

 

==========================================================================================

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (NO CALLING2 PLZ..HARAP FAHAM)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

============================================================================================

Khasiat Jamu Jalinan Cinta (Jamu Bersalin) – Jamu Susuk Dara

Jamu Susuk Dara

Khasiat Jamu Jalinan Cinta – Jamu Susuk Dara

Jamu Jalinan Cinta mempunyai banyak khasiat terutamanya utk ibu-ibu dalam pantang bersalin. Namun begitu, Jamu Jalinan Cinta  ini bukan sahaja sangat baik utk ibu-ibu yg sedang menjalani tempoh berpantang, tetapi juga sangat baik untuk yang bukan dalam tempoh berpantang, yang masih belum mempunyai anak dan anak-anak dara yang masih belum berkahwin.

Khasiat Jamu Jalinan Cinta:-
– mengeluarkan darah2 kotor dalam badan spt darah nifas,
– membuang angin dari dalam badan
– bersifat melancarkan peredaran darah,
– membanyakkan air susu untuk ibu-ibu yang menyusukan anak
– mencepatkan luka2 kering dan sembuh
– mencegah daripada terjadinya sel-sel kanser dengan mematikan kuman-kuman dan unsur-unsur penyebab kanser
– menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah
– memperbaiki tisu-tisu dalam badan dan menggantikan sel-sel darah baru
– membantu masalah haid yang berpanjangan akibat masalah hormon
– menyuburkan rahim dan membantu mematangkan sel-sel telur di dalam ovari

khasiat dalam ramuan jamu jalinan cinta:-
>> Gamat
gamat mengandungi protein, karbohidrat, zat galian dan asid lemak yang tinggi. EPA dan DHA adalah asid lemak yang mampu melambatkan proses degenerasi sel dan mengurangkan kerosakan sel. Kajian saintis membuktikan gamat penawar alternatif untuk penyakit kencing manis, jantung, darah tinggi, artritis, kulit, resdung dan jangkitan virus. Gamat juga kaya dengan `cell growth factor’ yang mempercepatkan pertumbuhan sel baru yang rosak. Kolagen di dalam gamat adalah tinggi sebanyak 92% untuk memerangi kesan penuaan dan kemerosotan prestasi sel di dalam badan manusia.

>> Madu
Membantu meningkatkan kadar serapan kalsium dalam badan, meningkatkan hemoglobin serta mencegah dari serangan anemia. Madu juga mempercepatkan lagi proses penyembuhan dan merupakan sumber tenaga yang hebat dan semulajadi tidak seperti gula pasir yang memudaratkan Madu didapati kaya dengan sumber mineral dan vitamin yang memberikan khasiat penting dalam tubuh manusia, oleh kerana itu madu dapat memberikan kekuatan dan keseimbangan kepada tubuh badan kita, memulihkan sel-sel urat besar, membantu melancarkan perjalanan di mana darah2 beku dapat dipulihkan semula, membersihkan lapisan darah, menghilangkan rasa kebas-kebas, mengurangkan tekanan darah tinggi serta memulihkan dan meransang kembali tenaga batin bagi yg mempunyai masalah tersebut.Selain itu, madu mempunyai khasiat dalam memudahkan proses penghadaman, memberikan berat badan yang seimbang dan juga sangat baik untuk wanita selepas melahirkan dan ketika datang haid.

>> Belut
Mengandungi protein, sodium, omega-3, omega-6, vitamin A,C,E (Alpha Tocopherol), Thiamin, Niacin, Vitamin B6,Folate, Vitamin B12, Zat besi, magnesium, potassium, Zinc, Mangan dan Selenium. Belut mempunyai khasiat dalam memberikan stamina, meningkatkan kolestrol baik dalam badan,mengurangkan tekanan darah dan cegah risiko arthritis. Ia juga bermanfaat dalam memperbaiki penglihatan, perkembangan fungsi saraf pusat, menormalkan tekanan darah pada otak, dan mengurangkan risiko diabetis jenis 2. Dengan kandungan omega-3, belut dapat menghalang peningkatan tahap glukos dalam badan. Ia juga mampu memberikan kesihatan pada jantung dan mengurangkan risiko penyakit jantung serta mengelakkan berlakunya penyempitan pada pembuluh darah. Jika kerap memakan belut, ia dikatakan boleh menguatkan daya tahan tubuh, menormalkan tekanan darah, menghaluskan kulit, mencegah penyakit mata dan menguatkan daya ingatan.

>> Ikan haruan
Daripada penyelidikan, ikan haruan merupakan satu sumber protein yang baik, kira-kira 60-70 peratus. Ia mengandungi lemak yang rendah,  hanya kira-kira 20 peratus daripada beratnya berbanding dengan ikan air tawar lain serta daging, kambing, ayam dan makanan laut. Haruan mengandungi sejumlah besar Vitamin A. Manakala kehadiran logam berat seperti kalsium, magnesium, tembaga, besi, mangan, nikel, plumbum dan zink adalah lebih rendah daripada paras toksik yang dibenarkan untuk badan manusia. Khasiat ikan haruan adalah antaranya untuk menyembuhkan luka-luka dalaman, mengandungi antiseptik bagi pencegahan pembiakan bakteria, mengurangkan rasa sakit selepas pembedahan, mengubati penyakit gastrik, mengandungi sejumlah besar Vitamin A yang membantu menambah daya penglihatan, melembapkan kulit dan bertindak sebagai anti oksidan yang melambatkan proses penuaan.
Ikan haruan juga mengandungi kolagen yang tinggi yang membantu mencantikkan kulit

>> Manjakani
Terdapat 1001 khasiat yg terdapar di dalam sebiji manjakani. Antara khasiatnya ialah untuk awet muda, di mana ia mengandungi anti oksida yang baik bagi mencegah penuaan pada kulit, mengandungi asid galik untuk pencegahan kencing manis dan semput, mampu mencegah barah payudara dan rahim, bersifat astringen iaitu berupaya membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada faraj, memberikan penglihatan yang jelas kerana ia mengecutkan tisu-tisu pada mata, memontokkan payudara, mengawal kulit kering dan berminyak, mempunyai serat makanan yg dapat melawaskan pembuangan air besar, Vitamin dan zat galian serta karbohidrat dan protein boleh menambah kesihatan, mampu menegangkan semula otot-otot dalam faraj dan sekali gus merapatkan bahagian yang longgar, lemah atau kendur. Manjakani juga didapati sangat baik untuk menyerap lendir dan lelehan faraj, berupaya mengecutkan semula tisu-tisu di dalam faraj terutamanya selepas bersalin, mencantikkan kulit dan mencegah jerawat, mengandungi kalsium yg membantu menguatkan gigi dan tulang, mempunyai astringen yg mengekalkan kebersihan mulut dan merawat ulser.

>> Lempoyang
Digunakan secara tradisional utk membersih dan mencantikkan kulit wajah iaitu dgn cara meminum air perahan kulit ubinya yg dikikis dan dicampur bersama sedikit madu.
*Selain itu khasiatnya juga dapat mengubati kurang nafsu makan, sesak nafas dan bau badan. Merawat penyakit kanser serviks (pangkal rahim) serta dapat juga memperbanyakkan air susu badan.
***Mengikut laporan kajian yang dibuat oleh UPM Serdang;
“Hasil penyelidikan selama lapan tahun, enam penyelidik Universiti Putra Malaysia (UPM) berjaya menghasilkan bahan semula jadi berasaskan tumbuhan herba, lempoyang bagi merawat dan mencegah kanser pangkal rahim tanpa sebarang kesan sampingan. Tidak seperti ubat sintetik biasa, hasil penyelidikan mereka membuktikan bahan berkenaan yang dipercayai antara produk terawal seumpamanya di dunia itu hanya membunuh sel kanser secara
khusus tanpa mengganggu sel dan tisu normal lain”.

>> Kacip fatimah
Bersifat anti-kanser, anti-kulat dan anti-radang, disamping khasiatnya yang merangsang estrogen. Membantu mengembalikan peredaran Haid yang mungkin terganggu kerana faktor-faktor seperti tekanan, penyakit atau apabila pengambilan pil perancang keluarga tidak diteruskan. Mencegah kekejangan, pembendungan air dan kerengsaan yang dihadapi oleh mereka yang merasa sakit semasa datang haid. Mengimbangi,membina dan mengharmonikan sistem rahim wanita untuk merangsang kehamilan yang sihat. Menyihatkan serta merapatkan bahagian faraj serta mencegah kegatalan di faraj dan mencegah keputihan. Mengatasi kelesuan,keletihan,melegakan tanda putus haid, disamping menenagkan perasaan. Melancarkan pembuangan air besar dan air kecil serta membuang angin dalaman tubuh

Untuk wanita yang baru bersalin, KACIP FATIMAH membantu mempercepatkan penyembuhan rahim dan salur peranakan. Otot faraj yang lemah dibentuk dan diperkuatkan untuk menghalang terjadinya gelinciran pundi kencing dan pembuangan air kecil yang tidak disengajakan. Ia membaiki peredaran darah untuk meningkatkan perasaan dan keseronokan hubungan kelamin. KACIP FATIMAH juga mujarab untuk mengatasi kembung yang sering dialami oleh wanita yang bersalin, mempercepatkan sembuh selepas bersalin disamping meransang merapatkan faraj.

Ia mengandungi elemen antioxidan dan phytoestrogen yang mana kedua-dua elemen ini memberi manfaat kepada lelaki dan wanita dari segi mencegah pembiakkan sel prakanser, memantapkan tisu yang  memerlukan hormon estrogen, mengukuhkan struktur tulang melalui penyerapan jisim tulang dan melewatkan proses penuaan.

>> Kunyit putih
Berkhasiat bagi membersihkan organ-organ peranakan wanita selain dapat menyembuhkan luka dgn cepat & menghentikan pendarahan. Sifat antioksidan nya juga dapat menahan zat radikal bebas  penyebab tumbuhnya sel kanser, anti inflamasi (keradangan) serta dapat meningkatkan sel darah merah. Berfungsi sbg anti-kanser, menyihatkan dan mengetatkan bahagian vagina, meningkatkan nafsu, mengatasi keputihan. Terdapat beberapa pendapat yang menyatakan kunyit putih tidak mempunyai khasiat sbg anti-kanser tetapi lebih kepada mengawal kanser daripada terjadi dgn cara mengatasi berlakunya pembengkakan (anti-inflamasi) dan meningkatkan system kekebalan tubuh badan serta sebagai anti-oksidan

Antara khasiat lain kunyit putih adalah seperti;
-Membantu membuang angin dlm badan.
-Menyembuhkan sakit perut dan senggugut ketika haid
-Menyembuhkan ketumbuhan
-mencegah mual-mual dan muntah,
-Mencegah kerosakan sel2 dlm badan
-Membantu mengurangkan berat badan, buang lemak
-Meningkatkan nafsu makan,
-Melancar air kencing
-Menyembuhkan asma dan sesak nafas (bronkitis).
-Mampu menghentikan pendarahan,
-Menyegarkan kulit dan mencegah timbulnya jerawat,
-Menghilangkan toksin dalam badan
-Memberikan stamina
-Menyembuhkan gangguan pencernaan dlm badan

Collagen Delimalicious White dengan Astaxanthin

JAMU SUSUK DARA

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE – JAMU SUSUK DARA

 

 

TAHUKAH ANDA?
COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE (CDW) MENGANDUNGI ASTAXANTHIN

APA ITU ASTAXANTHIN??

Astaxanthin adalah penemuan antioksida terbaru ahli-ahli sains pada abad ini.
Astaxanthin berpotensi menjadi sumber terbaik, terkuat dan unik untuk kesihatan
tubuh manusia. Astaxanthin ialah pigmen merah yang terjadi secara semulajadi
dalam pelbagai organisma hidup. Contohnya seperti ikan salmon, udang dan ketam.

KELEBIHAN ASTAXANTHIN

6000 X lebih kuat dari Vitamin C
500 hingga 1000 X lebih kuat dari Vitamin E
800 X lebih kuat dari Co Q10
550 X lebih kuat dari EGCG Green Tea
75 X lebih kuat dari Alpha Lipoic Acid (ALA)
40 X lebih kuat dari Beta Karoten
17 X lebih kuat dari Grape Seed

Kebaikan Astaxanthin

  • Meningkatkan kualiti kulit. Astaxanthin bukan sahaja menghalang kerosakan akibat sinaran matahari UV daripada berlaku, tetapi sebenarnya boleh membantu menterbalikkan tanda-tanda luar penuaan dari luar dalam.
  • Mengurangkan kedut dan tompok penuaan, meningkatkan tahap kelembapan, keanjalan dan kelancaran, dan untuk memberi kulit anda yang cantik, bersinar sihat.
  • Antioksidan semulajadi yang dikenali. Ia telah diukur jauh lebih kuat daripada mana-mana antioksidan terkenal: vitamin E atau vitamin C, beta-karotena, lutein atau Pycnogenol.
  • Pemakanan tambahan untuk kulit kelihatan muda, cantik, dan mungkin yang terbaik untuk mengambil untuk penglihatan.
  • Penawar yang amat berkesan untuk semua jenis siku tendon, sendi dan sakit otot, artritis dan tenis.
  • Astaxanthin boleh sampai ke setiap bahagian sel, di dalam dan keluar.
  • Astaxanthin boleh melintasi rintangan darah-otak untuk melindungi otak dan sistem saraf.
  • Astaxanthin boleh melintasi halangan darah retina dan membawa perlindungan kepada mata.
  • Astaxanthin berfungsi di setiap bahagian badan, organ-organ dan kulit.
  • Astaxanthin boleh membantu mengurangkan kesakitan dan keradangan tendon, sendi dan otot.
  • Merangsang sistem imuniti
  • Membantu mencegah serangan jantung
  • Membantu mencegah permulaan sel-sel kanser
  • Membantu mencegah Alzheimer dan Parkinson
  • Menormalkan tekanan darah
  • Melegakan masalah prostat
  • Memberikan ketahanan yang lebih baik untuk selsema
  • Mencegah dan mengurangkan kencing manis
  • Mencegah penyakit gusi
  • Meningkatkan kesihatan reproduktif
  • Melindungi semua bahagian sel-sel daripada kerosakan oksidatif, makanan tambahan utama untuk kesihatan mata dan mencegah kebutaan seperti:

Katarak ,degenerasi makular,makular edema cystoid,retinopati diabetik,glaukoma dan lain-lain lagi

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE DGN KANDUNGAN ASTAXANTHIN MEMBANTU:-
~ masalah jerawat
~ masalah kulit muka berminyak
~ masalah kulit kering
~ masalah tona kulit tak sekata
~ masalah keguguran rambut
~ masalah keputihan
~ masalah kitaran haid yg tidak menentu
~ masalah sukar tidur
~ masalah kelesuan, kepenatan dan moody
~ masalah hormon
~ masalah tiada mood melayan suami
~ membantu mengetatkan vagina

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE (CDW) = RM100 SEKOTAK (BELUM TERMASUK POS)
**PROMOSI!! RM150 UTK DUA KOTAK FREE POSTAGE!!** PROMOSI SEHINGGA 27HB MAC 2014 INI SAHAJA!!

SMS/WASSAP KE 0135024135 (SAFURA) UNTUK INFO LANJUT~

Berpantang Suami Setelah Melahirkan??

BERPANTANG SUAMI??

 Berpantang suami 44 hari dianggap satu penyiksaan kebatinan?

Dan 100 hari…..bg yg bersalin pembedahan…..di sebut dayus??

 Ketahui dulu aturan berpantang. Kekangan dari menyetubuhi suami ketika tempoh berpantang setubuh bukan adat berpantang.

Ttp lebih menjaga urat2 dalaman seperti urat rangsangan, urat kemutan dan urat klimaks wanita.

Jika diganyang ketika tempoh berpantang….mana datangnya kesihatan batin seorang wanita?

 Menjaga prestasi keintiman dan kepuasan seksual suami juga perlu dilihat dari pelbagai sudut.

Jika badan bergetah, kulit halus macam kulit telur, bau badan macam kasturi, mahkota rapat terjaga rapi….akn tetapi bila disentuh kaku tanpa ransangan dan keseronokan….masih mampu mengundnag kecewa dihati suami.

 Berpantang hubungan kelamin…

bukanlah adat atau upacara berpantang yg dibuat suka2……

Ia adalah satu bentuk tanggungjawab seorang wanita kepada diri mereka sendiri. Agar memastikan wanita sentiasa bersedia mental dan fizikal ketika melayari kenikmatan dunia bersama suami.

 Rangsangan datang dari badan yg sihat….urat yg terjaga rapi…..dan mental yg gembira bila bersama. Ia tidak dpt hadir melalui kesakitan dan trauma.

* Anda sedang berpantang? Atau selepas berpantang..masih menyusukn bayi?

* Mencari2 jamu yg sesuai utk mommies yg masih BF baby?

 >> Jom cuba Jamu Jalinan Cinta!! 

Sesuai utk mommies yg bf baby, ia:

* memperbanyakkn susu ibu,

* mengeluarkn darah kotor spt darah ‘bantal’ dan darah ‘bayam’,

* melancarkn perjalanan darah,

* mengecutkn rahim,

* mempercepatkn penyembuhan luka luaran dan dalaman,

* menaikkn seri wajah,

* mencantikkn kulit dn meratakn tona kulit,

* menganjalkan payudara.

jamu susuk dara

jamu jalinan cinta – produk jamu susuk dara

 

>> NAK TAU INFO LANJUT TENTANG JAMU JALINAN CINTA (JJC) <<KLIK SINI>>

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

>> PERLUKAN RUNDINGAN? LEH SMS/WHATSAPP KE 0135024135..(NO CALLING2 PLZZ…HARAP FAHAM)

>> LEH JUGA ADD FB SAYA <<DI SINI>> DAN PM DI INBOX, ATAU LIKE PAGE SAYA <<DI SINI>>DAN INBOX DI PAGE