Syarat agen jsd atau agen dropship

P.E.R.H.A.T.I.A.N!!!
KEPADA YANG BERMINAT UTK MENJADI AGEN SAH & BERDAFTAR JSD DAN DROPSHIPPER JAMU SUSUK DARA, SILA WHATSAPP KE 0135024135 UTK FAST ACTION (PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)**
***JAWATAN KOSONG AGEN JAMU SUSUK DARA***

*kelayakan -Pandai menggunakan komputer/boleh membaca
*keperluan – mempunyai komputer riba(laptop)/-PC/iPad/-telepon canggih yang boleh menggunakan internet.
*waktu kerja -fleksibel
Kepada anda yg mempunyai masalah kewangan tp xtau cara nak atasi mslh kewangan tu,sila sms/whatsapp/pm di FB saya dgn segera kerana tarikh akhir bakal di tutup bila2..Anda buat, pasti anda dapat!!
INGIN MENAMBAH PENDAPATAN???TIDAK TAHU BAGAIMANA…
*TIADA MODAL YANG BESAR
*SUSAH NAK POS BARANG
*KERJA PG BALIK MALAM
*TIADA MASA
*TIDAK TAHU BERNIAGA.
ITU SEMUA ALASAN….
#ADA MASALAH MODAL>>..JANGAN RISAU…DROPSHIP KAN ADA..XPERLU SIMPAN STOK
#SUSAH NAK POS BARANG>>(STOKIS YANG POS KAN KE CUSTOMER)
#TIADA MASA>>,MASA REHAT 1 JAM BOLEH LAYAN FB/BLOG DLL.
#TIDAK TAHU BERNIAGA$$$$$$>> -KAMI AJARKAN CARA BERMULA SEBAGAI JURU RUNDING.

KEUNTUNGAN UNTUK AGEN SAH & BERDAFTAR = 20%-30% DARIPADA HARGA ASAL SETIAP UNIT PRODUK.
APA NAK TUNGGU LAGI???BERMULA LAH DARI LANGKAH BERSAMA..

=========================================

Syarat Menjadi Agen Sah & Berdaftar JSD:-

>> Agen perlu membuat pendaftaran terlebih dahulu (rm100 ke atas..sila rujuk kepada saya)

>> Agen akan diberikan borang agen untuk diisi, sila isikan maklumat dengan lengkap dan pulangkan kembali borang kepada saya beserta salinan ic berpalang dan gambar ukuran passport. Hantar dokumen-dokumen tersebut ke alamat saya.
>> Agen yang berdaftar di bawah stokis, WAJIB mengambil stok daripada stokis yang anda berdaftar itu sahaja untuk mendapatkan harga diskaun. Agen yang berdaftar di bawah stokis lain, TIDAK BOLEH mengambil stok daripada stokis yang berlainan melainkan stokis tersebut sudah tidak aktif JSD.
>> Agen TIDAK PERLU mengambil agen lain di bawah anda. Hanya stokis sahaja yang boleh mengambil agen.
>> Diskaun yang ditetapkan bagi harga agen yang sah & berdaftar ialah 20%-30% drp harga asal untuk semua produk-produk JSD.
>> Agen yang berniat untuk menjual produk bagi menjana pendapatan, sila rajin berusaha dengan buat apa yang kami ajarkan kepada anda. Agen WAJIB ikut rules JSD yang ditetapkan.
============================

Keistimewaan Agen Jsd:-

>> Pendaftaran hanya sekali sahaja..tak perlu renew keahlian.
>> Tempoh keahlian SEUMUR HIDUP..tak kira anda aktif ataupun tidak.
>> Agen TIDAK WAJIB menjual, boleh untuk kegunaan diri sendiri..tapi jika nak menambahkan pendapatan boleh menjual.
>> Tiada had minima atau maksima pembelian..selepas berdaftar, belian 1 unit sahaja pun dah LAYAK MENDAPAT KEUNTUNGAN 20%-30%.
>> TIDAK WAJIB simpan stok..agen yang sah pun boleh buat dropship.
>> Bimbingan PERCUMA diberikan jika berminat untuk berniaga.
============================

Syarat Menjadi Dropshipper JSD:-

>> Tidak perlu membuat apa-apa pembayaran di awal pendaftaran. Khas untuk yang tiada modal membuat apa-apa pembelian.
>> KEUNTUNGAN 10%-20% bagi setiap unit produk yang dijual.
>> TIDAK WAJIB simpan stok..stokis yang bertindak membuat penghantaran bagi pihak anda.
>> Bimbingan PERCUMA diberikan jika berminat untuk berniaga.
**BERMINAT SERTAI KAMI?? SILA WHATSAPP 0135024135 UTK FAST ACTION (PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)**

11 thoughts on “Syarat agen jsd atau agen dropship

  1. Saya telah 10 tahun berkahwin malangnya masih belum dikurniakan cahayamata maka saya bercadang hendak menggunakan produk ini dan sangat berminat untuk menjadi agen dropship. Sekiranya dengan keizinan ALLAH saya mengandung selepas menggunakan produk ini, saya amat bersyukur dan ingin berkongsi dengan insan yang senasib dengan saya. Insyaallah.

    • utk ikhtiar hamil, puan boleh cuba insert n makan JAMU PENGANTIN DARA, kemudian continue dgn COKLAT LOVE HABIBI..utk luaran boleh pakai MASKER VAGINA dan INTIM GEL..
      utk jadi agen dropship boleh daftar dulu rm107 utk kws semenanjung or rm111 utk kws sbh/swk dan dapat free produk JSD..selepas daftar, automatik dpt diskaun 20% bg setiap pembelian..jika berminat, leh sms/whatsapp ke 0135024135..(panggilan telefon tak digalakkan) TQ

  2. Assalam…saya pernah menggunakan produk jamu susuk dara ini iaitu FM n MV..saya beli dr agen dr pahang sbb xtau kat perak ada.saya ada soalan..saya bersalin czer n da 56 hari..ble tak saya gunakan JLC n sekaligus jadi agen.tq

  3. Pingback: SharizalShafei.com | Jamu Susuk Dara

  4. Saya berminat utk mnjadi agen dropship jsd dan menggunakan produk tersebut.. boleh beri keterengan utk mnjadi agen sah.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.