Senarai Produk Jamu Susuk Dara

Berikut adalah senarai produk jamu susuk dara

 

JAMU SUSUK DARA

SENARAI HARGA PRODUK JSD

 

Jamu Susuk Dara, Senarai Produk dan Harga :

JAMU PENGANTIN DARA (JPD) = RM65 {10 BIJI} (harga ahli: rm45.50)

JAMU JALINAN CINTA (JJC) = RM48 {40 BIJI} (harga ahli: rm33.60)

JAMU LELAKI JUTAWAN (JLJ) = RM65 {60 BIJI} (harga ahli: rm45.50)

JAMU EMAS (JE) = RM65 {60 BIJI} (harga ahli: rm52)

JAMU SERI CAHAYA (JSC) = RM48 {40 BIJI} (harga ahli: rm33.60)

COKLAT LOVE HABIBI (CLH) = RM48 {30g} (harga ahli: rm33.60)

MASKER VAGINA (MV) = RM25 {5g} (harga ahli: rm17.50)

FEMININE WASH (FW) = RM48 {100ml} (harga ahli: rm38.40)

INTIM GEL (IG) = RM56 {15ml} (harga ahli: rm44.80)

MINYAK IKAT KASIH (MIK) = RM65 {20ml} (harga ahli: rm45.50)

MEDICATED DEEP HEAT LOTION (MDHL) = RM48 {110ml} (harga ahli: rm38.40)

MAGIC BODY SLIM SOAP (MBSS) = RM36 {100g} (harga ahli: rm25.20)

MAGIC CLEAR SINUS SOAP (MCSS) = RM28.90 { 60g} (harga ahli: rm20.20

MAGIC SERI CAHAYA SOAP (MSCS) = RM28.90 {60g} (harga ahli: rm20.20)

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE (CDW) = RM100 {12sachet} (harga ahli: 1 box rm80)

COLLAGEN HERBARIUM U-WHITE (HER) = RM78 {12sachet} (harga ahli: rm62.40)

BERYNNA + VIT C (BVC) = RM38 {15sachet) (harga ahli: rm30.40)

LIPSTICK COLLAGEN KISS = RM25 (harga ahli: rm20)

FOUNDATION MAGIC PRETTY DARA = harga pengenalan: RM76/20g ; (harga ahli: rm60.80)

SUSUK KEKAL DARA = RM45 (harga ahli: rm36)

*Terbaru!! KOPI ANGGUN PESONA = RM57.90 (harga ahli: rm40.50)

*Terbaru!! KOPI PACAK POWER = RM57.90 (harga ahli: rm40.50)

 

>>BAGAIMANA NAK DAPATKANNYA?? WASSAP SAYA DI TALIAN 0135024135 (SAFURA – STOKIS SAH JSD)

>>(PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)

Testimoni Set Berpantang Jsd: muka berseri, kulit anak cantik, susu banyak, peranakan cepat kecut, kesan hitam hilang

jamu susuk dara

testimoni set berpantang jsd

 

[TESTIMONI SET BERPANTANG JSD]

Kulit muka tak pucat, nampak berseri-seri..kulit anak pun jadi cantik dan anak sihat gebu sebab susu banyak..peranakan cepat kecut, perut kempis, kesan-kesan hitam semasa mengandung hilang terus..badan jadi cergas tak lemau-lemau..kulit muka bertambah cantik! Wowww..ni semua penangan SET BERPANTANG JAMU SUSUK DARA! Amazing~

SET BERPANTANG JSD TERDIRI DARIPADA:

~ JAMU JALINAN CINTA 3 BOTOL

~ FEMININE WASH

~ MEDICATED DEEP HEAT LOTION

~ MAGIC BODY SLIM SOAP

~ MASKER VAGINA

>>HARGA SATU SET: RM301 (harga ahli rm234)

*klik pada link utk info produk

 

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP/TELEGRAM SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms/wassap/telegram saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

Testimoni Set Berpantang Jsd: badan cergas,kulit glowing,susu badan banyak,luka cepat kering

jamu susuk dara

testimoni set berpantang jsd

 

[TESTIMONI SET BERPANTANG JSD]

Pengguna ni menggunakan SET BERPANTANG JAMU SUSUK DARA! Alhamdulillah badan cergas bertenaga je even berjaga malam..kulit semakin glowing, susu semakin banyak selepas amalkan JAMU JALINAN CINTA. Miss v segar je dengan penggunaan FEMININE WASH SUSUK DARA..luka bersalin pulak cepat sembuh dengan sapuan MASKER VAGINA. Penggunan ni adalah seorang doktor..jangan cakap doktor hanya tau guna ubat-ubat hospital je ye..nak rasa kelainan semasa tempoh berpantang?? Jom cuba SET BERPANTANG JAMU SUSUK DARA

SET BERPANTANG JSD TERDIRI DARIPADA:

~ JAMU JALINAN CINTA 3 BOTOL

~ FEMININE WASH

~ MEDICATED DEEP HEAT LOTION

~ MAGIC BODY SLIM SOAP

~ MASKER VAGINA

>>HARGA SATU SET: RM301 (harga ahli rm234)

*klik pada link utk info produk

 

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP/TELEGRAM SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms/wassap/telegram saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

Testimoni Set Berpantang Jsd: semakin slim selepas berpantang

jamu susuk dara

testimoni set berpantang jsd

 

[TESTIMONI SET BERPANTANG JSD, COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITA, COLLAGEN HERBARIUM DAN JAMU AKU DARA]

Dah semakin slim selepas berpantang..semakin cun laa kan..tu sebab orang yang lepas bersalin kalo jaga pantang betul-betul, dan x skip berjamu akan nampak lebih cantik daripada sebelum mengandung..lagi-lagi ngan produk JSD yang sememangnye thorrbaikkk!! Kepada ibu-ibu mengandung kat luar sana yang nak kelihatan lebih cantik, segar dan turunkan berat badan, jom berpantang dengan produk JAMU SUSUK DARA!

SET BERPANTANG JSD TERDIRI DARIPADA:

~ JAMU JALINAN CINTA 3 BOTOL

~ FEMININE WASH

~ MEDICATED DEEP HEAT LOTION

~ MAGIC BODY SLIM SOAP

~ MASKER VAGINA

>>HARGA SATU SET: RM301 (harga ahli rm234)

*klik pada link utk info produk

 

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP/TELEGRAM SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms/wassap/telegram saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

Akibat Tidak Berpantang Selepas Keguguran

jamu susuk dara

tidak berpantang selepas keguguran

Akibat Tidak Berpantang Selepas Keguguran

Ramai yang bertanya..boleh pakai Jamu Pengantin Dara terus tak lepas baru saja keguguran? Boleh makan Jamu Aku Dara tak semasa tempoh berpantang lepas keguguran? Coklat Love Habibi boleh makan masa dalam pantang keguguran? Ni jawapannya..no no no!! memang tak boleh ye cik adik cik kak sekalian..leh buat anda mengalami tumpah darah sebab rahim anda belum sembuh sepenuhnya untuk terima jamu-jamu ni. Untuk yang selepas keguguran, jamu yang sesuai ialah Jamu Jalinan Cinta sebab jamu ni memang khas untuk org pantang bersalin dan bersifat menyembuhkan dalaman wanita. Wanita yang lepas keguguran pun WAJIB berpantang ye..rahim org yg keguguran lagi lemah daripada yang bersalin normal. Sebab apa? bayangkan ibarat buah yang belum masak, uols paksa2 untuk dipetik..wanita yang baru lepas keguguran lagi laa kene jaga betul-betul rahim tu..bagi pulih sepenuhnya n cukup kuat untuk persediaan mengandung lagi. Jom baca effect tak berpantang selepas keguguran:

Ramai yang tak mengambil berat tentang berpantang selepas berlaku keguguran. Ramai yang menyangka orang yang keguguran tak perlu berpantang disebabkan “hanya”gugur saja..bukannya bersalin!. Sebenarnya tanggapan tu sangat-sangat tidak benar! Wanita yang mengalami keguguran , keadaan rahimnya lebih teruk daripada yang bersalin normal. Ibarat memetik buah yang belum masak. Masih belum tiba masanya dan dalam keadaan rahim belum bersedia, janin telah terkeluar. Bayangkan macam mana keadaan rahim anda?? Wanita yang tak mengamalkan jamu-jamu dan tidak berpantang selepas keguguran, hubungan intimnya akan hambar..ini kerana keadaan dalaman faraj sejuk, tidak sensitive dan susah untuk capai klimaks. Selain itu, tubuh badan akan terasa letih, lesu, muka pucat disebabkan rahim tidak sihat dan tidak sembuh sepenuhnya. Angin-angin jahat pun akan semakin banyak terkumpul di dalam badan. Dan apabila masalah dibiarkan berlarutan, raut wajah semakin lama akan nampak berusia daripada usia sebenar.
Bahagian dalam rahim kita memang tak boleh nampak. Jika dibiarkan dan tidak dirawat, pelbagai penyakit rahim akan timbul. Contohnya period tidak teratur, terdapat cyst, fibroid.


Antara kesan-kesan akibat tidak berpantang selepas gugur:-
1. Tekanan emosi @ meroyan
2. Masalah kesuburan – mungkin sukar untuk mengandung lagi
3. Lemah rahim – berjaya mengandung kembali, tetapi mengalami keguguran berulang-ulang
4. Ketidakseimbangan hormon
5. Bengkak dan bisa otot peranakan
6. Bisa-bisa tumit, betis, pinggang dan lutut
7. Kebas-kebas sendi
8. Mudah berasa seram sejuk
9. Demam yang tidak kebah
10. Kedinginan seks
11. Kalah dalam perjuangan jimak

Oleh itu, ibu-ibu yang baru lepas keguguran..tolonglah berpantang demi kesihatan anda juga. Selain daripada makan vitamin tambahan, jamu-jamu juga penting untuk membaikpulih rahim. Vitamin hanya utk perbaiki dan tambah nutrisi dalam badan yang tidak cukup tetapi utk kesihatan rahim, jamu adalah sangat penting. Pengambilan jamu bertujuan untuk mengeluarkan darah-darah kotor di dalam rahim dan membantu menyuburkan semula rahim anda. Selagi terdapat kotoran dalam rahim, selagi itu rahim tidak dapat dibaikpulih sepenuhnya.

Step berpantang selepas keguguran menggunakan produk-produk JAMU SUSUK DARA (JSD):-
1. Amalkan makan JAMU JALINAN CINTA selepas dnc atau selepas janin keluar sepenuhnya. Untuk yang keguguran usia kandungan kurang 3 bulan, memerlukan 2 botol JAMU JALINAN CINTA (tempoh berpantang 30hari) dan lebih kurang 3-4botol JAMU JALINAN CINTA untuk yang keguguran usia kandungan lebih daripada 3 bulan (tempoh berpantang 44hari). JAMU JALINAN CINTA mempunyai kandungan yang cukup baik untuk wanita bersalin dan keguguran. Di dalam JAMU JALINAN CINTA terdapat belut, haruan yang kaya dengan zink, protein, zat besi yang mempunyai elemen yang sangat bagus bagi membaikpulih luka-luka dalaman dan membantu memproses darah baru. Kunyit putih juga terdapat dlm JAMU JALINAN CINTA untuk mengecutkan semula rahim dan mengelakkan tumpah darah semasa tempoh berpantang. Ia juga mempunyai antibiotic yang dapat meningkatkan system imunisasi tubuh badan ibu selepas bersalin atau keguguran yang masih lemah dan kehilangan banyak darah.
2. Sapu MEDICATED DEEP HEAT LOTION pada tumit, pelipat, betis dan ari-ari untuk melancarkan perjalanan darah dan elak darah block pada satu-satu bahagian anggota badan.
3. Sentiasa pakai stoking untuk mengelakkan sejuk-sejuk dan angin.
4. Elakkan pijak simen atau lantai yang sejuk
5. Berpantang makan dan minum. Elakkan ais..jangan sentuh langsung ye (kalo boleh lagi lama lagi bagus), elakkan makan makanan yang bersifat sejuk spt buah & sayur yg tumbuh menjalar contohnya tembikai, labu, timun, kacang panjang. Makanan yang berangin,panas dan tajam spt durian, rebung, nangka, terung. Makanan bersifat gatal-gatal seperti sotong, udang, kerang. Berpantang makan dan minum ni exactly sama macam org pantang bersalin normal ye.
6. Sentiasa bersihkan kawasan vagina dengan cara meruang vagina menggunakan FEMININE WASH JSD dan INTIM GEL untuk buang kotoran yang melekat dalam vagina dan bantu menyuburkan dinding vagina. Sapu juga MASKER VAGINA untuk dapatkan khasiat menyuburkan dan penjagaan vagina.
7. Bertungku dan berbengkung untuk mengelakkan peranakan jatuh, supaya peranakan duduk elok pada tempatnya semula.
8. Merancang kehamilan semula selepas 3 cycle period untuk bagi tempoh penyembuhan semula rahim. Bagi yang keguguran usia kandungan 3 bulan ke atas, sebaiknya rehatkan dulu rahim selama 6 bulan untuk elakkan rahim lemah sekiranya mengandung lagi.

jamu susuk dara

set bersalin jsd

Khasiat Jamu Jalinan Cinta (Jamu Bersalin) – Jamu Susuk Dara

Jamu Susuk Dara

Khasiat Jamu Jalinan Cinta – Jamu Susuk Dara

Jamu Jalinan Cinta mempunyai banyak khasiat terutamanya utk ibu-ibu dalam pantang bersalin. Namun begitu, Jamu Jalinan Cinta  ini bukan sahaja sangat baik utk ibu-ibu yg sedang menjalani tempoh berpantang, tetapi juga sangat baik untuk yang bukan dalam tempoh berpantang, yang masih belum mempunyai anak dan anak-anak dara yang masih belum berkahwin.

Khasiat Jamu Jalinan Cinta:-
– mengeluarkan darah2 kotor dalam badan spt darah nifas,
– membuang angin dari dalam badan
– bersifat melancarkan peredaran darah,
– membanyakkan air susu untuk ibu-ibu yang menyusukan anak
– mencepatkan luka2 kering dan sembuh
– mencegah daripada terjadinya sel-sel kanser dengan mematikan kuman-kuman dan unsur-unsur penyebab kanser
– menyembuhkan luka2, kudis/bisul, jerawat, kayap, dan nanah
– memperbaiki tisu-tisu dalam badan dan menggantikan sel-sel darah baru
– membantu masalah haid yang berpanjangan akibat masalah hormon
– menyuburkan rahim dan membantu mematangkan sel-sel telur di dalam ovari

khasiat dalam ramuan jamu jalinan cinta:-
>> Gamat
gamat mengandungi protein, karbohidrat, zat galian dan asid lemak yang tinggi. EPA dan DHA adalah asid lemak yang mampu melambatkan proses degenerasi sel dan mengurangkan kerosakan sel. Kajian saintis membuktikan gamat penawar alternatif untuk penyakit kencing manis, jantung, darah tinggi, artritis, kulit, resdung dan jangkitan virus. Gamat juga kaya dengan `cell growth factor’ yang mempercepatkan pertumbuhan sel baru yang rosak. Kolagen di dalam gamat adalah tinggi sebanyak 92% untuk memerangi kesan penuaan dan kemerosotan prestasi sel di dalam badan manusia.

>> Madu
Membantu meningkatkan kadar serapan kalsium dalam badan, meningkatkan hemoglobin serta mencegah dari serangan anemia. Madu juga mempercepatkan lagi proses penyembuhan dan merupakan sumber tenaga yang hebat dan semulajadi tidak seperti gula pasir yang memudaratkan Madu didapati kaya dengan sumber mineral dan vitamin yang memberikan khasiat penting dalam tubuh manusia, oleh kerana itu madu dapat memberikan kekuatan dan keseimbangan kepada tubuh badan kita, memulihkan sel-sel urat besar, membantu melancarkan perjalanan di mana darah2 beku dapat dipulihkan semula, membersihkan lapisan darah, menghilangkan rasa kebas-kebas, mengurangkan tekanan darah tinggi serta memulihkan dan meransang kembali tenaga batin bagi yg mempunyai masalah tersebut.Selain itu, madu mempunyai khasiat dalam memudahkan proses penghadaman, memberikan berat badan yang seimbang dan juga sangat baik untuk wanita selepas melahirkan dan ketika datang haid.

>> Belut
Mengandungi protein, sodium, omega-3, omega-6, vitamin A,C,E (Alpha Tocopherol), Thiamin, Niacin, Vitamin B6,Folate, Vitamin B12, Zat besi, magnesium, potassium, Zinc, Mangan dan Selenium. Belut mempunyai khasiat dalam memberikan stamina, meningkatkan kolestrol baik dalam badan,mengurangkan tekanan darah dan cegah risiko arthritis. Ia juga bermanfaat dalam memperbaiki penglihatan, perkembangan fungsi saraf pusat, menormalkan tekanan darah pada otak, dan mengurangkan risiko diabetis jenis 2. Dengan kandungan omega-3, belut dapat menghalang peningkatan tahap glukos dalam badan. Ia juga mampu memberikan kesihatan pada jantung dan mengurangkan risiko penyakit jantung serta mengelakkan berlakunya penyempitan pada pembuluh darah. Jika kerap memakan belut, ia dikatakan boleh menguatkan daya tahan tubuh, menormalkan tekanan darah, menghaluskan kulit, mencegah penyakit mata dan menguatkan daya ingatan.

>> Ikan haruan
Daripada penyelidikan, ikan haruan merupakan satu sumber protein yang baik, kira-kira 60-70 peratus. Ia mengandungi lemak yang rendah,  hanya kira-kira 20 peratus daripada beratnya berbanding dengan ikan air tawar lain serta daging, kambing, ayam dan makanan laut. Haruan mengandungi sejumlah besar Vitamin A. Manakala kehadiran logam berat seperti kalsium, magnesium, tembaga, besi, mangan, nikel, plumbum dan zink adalah lebih rendah daripada paras toksik yang dibenarkan untuk badan manusia. Khasiat ikan haruan adalah antaranya untuk menyembuhkan luka-luka dalaman, mengandungi antiseptik bagi pencegahan pembiakan bakteria, mengurangkan rasa sakit selepas pembedahan, mengubati penyakit gastrik, mengandungi sejumlah besar Vitamin A yang membantu menambah daya penglihatan, melembapkan kulit dan bertindak sebagai anti oksidan yang melambatkan proses penuaan.
Ikan haruan juga mengandungi kolagen yang tinggi yang membantu mencantikkan kulit

>> Manjakani
Terdapat 1001 khasiat yg terdapar di dalam sebiji manjakani. Antara khasiatnya ialah untuk awet muda, di mana ia mengandungi anti oksida yang baik bagi mencegah penuaan pada kulit, mengandungi asid galik untuk pencegahan kencing manis dan semput, mampu mencegah barah payudara dan rahim, bersifat astringen iaitu berupaya membasmi bakteria dan kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada faraj, memberikan penglihatan yang jelas kerana ia mengecutkan tisu-tisu pada mata, memontokkan payudara, mengawal kulit kering dan berminyak, mempunyai serat makanan yg dapat melawaskan pembuangan air besar, Vitamin dan zat galian serta karbohidrat dan protein boleh menambah kesihatan, mampu menegangkan semula otot-otot dalam faraj dan sekali gus merapatkan bahagian yang longgar, lemah atau kendur. Manjakani juga didapati sangat baik untuk menyerap lendir dan lelehan faraj, berupaya mengecutkan semula tisu-tisu di dalam faraj terutamanya selepas bersalin, mencantikkan kulit dan mencegah jerawat, mengandungi kalsium yg membantu menguatkan gigi dan tulang, mempunyai astringen yg mengekalkan kebersihan mulut dan merawat ulser.

>> Lempoyang
Digunakan secara tradisional utk membersih dan mencantikkan kulit wajah iaitu dgn cara meminum air perahan kulit ubinya yg dikikis dan dicampur bersama sedikit madu.
*Selain itu khasiatnya juga dapat mengubati kurang nafsu makan, sesak nafas dan bau badan. Merawat penyakit kanser serviks (pangkal rahim) serta dapat juga memperbanyakkan air susu badan.
***Mengikut laporan kajian yang dibuat oleh UPM Serdang;
“Hasil penyelidikan selama lapan tahun, enam penyelidik Universiti Putra Malaysia (UPM) berjaya menghasilkan bahan semula jadi berasaskan tumbuhan herba, lempoyang bagi merawat dan mencegah kanser pangkal rahim tanpa sebarang kesan sampingan. Tidak seperti ubat sintetik biasa, hasil penyelidikan mereka membuktikan bahan berkenaan yang dipercayai antara produk terawal seumpamanya di dunia itu hanya membunuh sel kanser secara
khusus tanpa mengganggu sel dan tisu normal lain”.

>> Kacip fatimah
Bersifat anti-kanser, anti-kulat dan anti-radang, disamping khasiatnya yang merangsang estrogen. Membantu mengembalikan peredaran Haid yang mungkin terganggu kerana faktor-faktor seperti tekanan, penyakit atau apabila pengambilan pil perancang keluarga tidak diteruskan. Mencegah kekejangan, pembendungan air dan kerengsaan yang dihadapi oleh mereka yang merasa sakit semasa datang haid. Mengimbangi,membina dan mengharmonikan sistem rahim wanita untuk merangsang kehamilan yang sihat. Menyihatkan serta merapatkan bahagian faraj serta mencegah kegatalan di faraj dan mencegah keputihan. Mengatasi kelesuan,keletihan,melegakan tanda putus haid, disamping menenagkan perasaan. Melancarkan pembuangan air besar dan air kecil serta membuang angin dalaman tubuh

Untuk wanita yang baru bersalin, KACIP FATIMAH membantu mempercepatkan penyembuhan rahim dan salur peranakan. Otot faraj yang lemah dibentuk dan diperkuatkan untuk menghalang terjadinya gelinciran pundi kencing dan pembuangan air kecil yang tidak disengajakan. Ia membaiki peredaran darah untuk meningkatkan perasaan dan keseronokan hubungan kelamin. KACIP FATIMAH juga mujarab untuk mengatasi kembung yang sering dialami oleh wanita yang bersalin, mempercepatkan sembuh selepas bersalin disamping meransang merapatkan faraj.

Ia mengandungi elemen antioxidan dan phytoestrogen yang mana kedua-dua elemen ini memberi manfaat kepada lelaki dan wanita dari segi mencegah pembiakkan sel prakanser, memantapkan tisu yang  memerlukan hormon estrogen, mengukuhkan struktur tulang melalui penyerapan jisim tulang dan melewatkan proses penuaan.

>> Kunyit putih
Berkhasiat bagi membersihkan organ-organ peranakan wanita selain dapat menyembuhkan luka dgn cepat & menghentikan pendarahan. Sifat antioksidan nya juga dapat menahan zat radikal bebas  penyebab tumbuhnya sel kanser, anti inflamasi (keradangan) serta dapat meningkatkan sel darah merah. Berfungsi sbg anti-kanser, menyihatkan dan mengetatkan bahagian vagina, meningkatkan nafsu, mengatasi keputihan. Terdapat beberapa pendapat yang menyatakan kunyit putih tidak mempunyai khasiat sbg anti-kanser tetapi lebih kepada mengawal kanser daripada terjadi dgn cara mengatasi berlakunya pembengkakan (anti-inflamasi) dan meningkatkan system kekebalan tubuh badan serta sebagai anti-oksidan

Antara khasiat lain kunyit putih adalah seperti;
-Membantu membuang angin dlm badan.
-Menyembuhkan sakit perut dan senggugut ketika haid
-Menyembuhkan ketumbuhan
-mencegah mual-mual dan muntah,
-Mencegah kerosakan sel2 dlm badan
-Membantu mengurangkan berat badan, buang lemak
-Meningkatkan nafsu makan,
-Melancar air kencing
-Menyembuhkan asma dan sesak nafas (bronkitis).
-Mampu menghentikan pendarahan,
-Menyegarkan kulit dan mencegah timbulnya jerawat,
-Menghilangkan toksin dalam badan
-Memberikan stamina
-Menyembuhkan gangguan pencernaan dlm badan