Senarai Produk Jamu Susuk Dara

Berikut adalah senarai produk jamu susuk dara

 

JAMU SUSUK DARA

SENARAI HARGA PRODUK JSD

 

Jamu Susuk Dara, Senarai Produk dan Harga :

JAMU PENGANTIN DARA (JPD) = RM65 {10 BIJI} (harga ahli: rm45.50)

JAMU JALINAN CINTA (JJC) = RM48 {40 BIJI} (harga ahli: rm33.60)

JAMU LELAKI JUTAWAN (JLJ) = RM65 {60 BIJI} (harga ahli: rm45.50)

JAMU EMAS (JE) = RM65 {60 BIJI} (harga ahli: rm52)

JAMU SERI CAHAYA (JSC) = RM48 {40 BIJI} (harga ahli: rm33.60)

COKLAT LOVE HABIBI (CLH) = RM48 {30g} (harga ahli: rm33.60)

MASKER VAGINA (MV) = RM25 {5g} (harga ahli: rm17.50)

FEMININE WASH (FW) = RM48 {100ml} (harga ahli: rm38.40)

INTIM GEL (IG) = RM56 {15ml} (harga ahli: rm44.80)

MINYAK IKAT KASIH (MIK) = RM65 {20ml} (harga ahli: rm45.50)

MEDICATED DEEP HEAT LOTION (MDHL) = RM48 {110ml} (harga ahli: rm38.40)

MAGIC BODY SLIM SOAP (MBSS) = RM36 {100g} (harga ahli: rm25.20)

MAGIC CLEAR SINUS SOAP (MCSS) = RM28.90 { 60g} (harga ahli: rm20.20

MAGIC SERI CAHAYA SOAP (MSCS) = RM28.90 {60g} (harga ahli: rm20.20)

COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE (CDW) = RM100 {12sachet} (harga ahli: 1 box rm80)

COLLAGEN HERBARIUM U-WHITE (HER) = RM78 {12sachet} (harga ahli: rm62.40)

BERYNNA + VIT C (BVC) = RM38 {15sachet) (harga ahli: rm30.40)

LIPSTICK COLLAGEN KISS = RM25 (harga ahli: rm20)

FOUNDATION MAGIC PRETTY DARA = harga pengenalan: RM76/20g ; (harga ahli: rm60.80)

SUSUK KEKAL DARA = RM45 (harga ahli: rm36)

*Terbaru!! KOPI ANGGUN PESONA = RM57.90 (harga ahli: rm40.50)

*Terbaru!! KOPI PACAK POWER = RM57.90 (harga ahli: rm40.50)

 

>>BAGAIMANA NAK DAPATKANNYA?? WASSAP SAYA DI TALIAN 0135024135 (SAFURA – STOKIS SAH JSD)

>>(PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)

Kentut Vagina

jamu susuk dara

kentut vagina

 

 

Pernah dengar KENTUT VAGINA TAK?? rasanya dah terlalu ramai yang bertanyakan penyelesaian masalah KENTUT VAGINA ni. Tahukah uols yang KENTUT VAGINA ni salah satu puncanya daripada faraj yang longgar? Khususnya bagi yang dah berkahwin dan lepas melahirkan anak.

 [ KENTUT VAGINA ]

Urat2 rahim yang sudah dimasuki angin dan tidak dijaga ini akan menyebabkan faraj tidak sihat.
Apabila wanita kentut faraj, maksudnya farajnya longgar. Bila bersama suami, dah x grip. Masa baru kawin macam lubang kunci. Lepas bersalin macam lubang jamban. Longgar dan berair.
Apabila wanita kentut faraj, maksudnya urat faraj dah tak sihat macam dulu. So mulalah masalah kedinginan. Suami buat apapun, si isteri macam takde nafsu. Siap sound “cepat2lah sikit habisnya bang. Saya dah x larat dah ni”
Apabila wanita kentut faraj, rahimnya dah tak sihat. Keputihan mula melanda. Ada yang berbau ada yang berwarna. Masa tu suami nak dekat pun mula rasa loya.
Itulah dia apa dan mengapa berlakunya kentut faraj.
Saya tak perlu kata lebih2. Kena ingat ya….yang keluar dari faraj kalian adalah bayi ye…bukan guli…. Mungkin dari luaran lepas dijahit boleh nampak cantik. Tp tak akan mampu kali tipu bila ada yang meleleh keluar dari rahim, atau ketika bersama suami mula rasa longgar, atau ketika faraj sudah mula keluar angin pus-pus.
Masa baru kawin pun sanggup tahan kentut. Baru anak pertama, siap kentut depan lagi bila bersama suami. Tetapi masalahnya…kentut ni jenis tak leh tahan. So tahan je lah malu tu ye.

Jgn ambil mudah wahai wanita di luar sana!!!!

JOM CARI PENYELESAIANNYA!!

 

ANTARA TESTIMONI BERJAYA MENGATASI MASALAH KENTUT VAGINA:

 

jamu susuk dara

testimoni kentut vagina – masker vagina

INFO MASKER VAGINA <<KLIK SINI>>

jamu susuk dara

testimoni kentut vagina – masker vagina

INFO INTIM GEL <<KLIK SINI>>

jamu susuk dara

testimoni kentut vagina – jamu pengantin dara

INFO JAMU PENGANTIN DARA <<KLIK SINI>>

 

Testimoni set keputihan jsd ~ masker vagina, intim gel dan feminine wash

jamu susuk dara

testimoni set keputihan jsd

 

[TESTIMONI SET KEPUTIHAN JSD]

Lendir-lendir berselirat dan berketul macam susu basi keluar lepas amalkan penggunaan SET KEPUTIHAN JAMU SUSUK DARA! Amazing~ SUSUK DARA MASKER VAGINA sememangya 1001 khasiat..bukan setakat pakai kat vagina je..kat mana-mana bahagian tubuh badan lain pun leh jer guna..thorrrbaikk!!

SET BERPANTANG JSD TERDIRI DARIPADA:

~ FEMININE WASH

~ MASKER VAGINA

~ INTIM GEL

>>HARGA SATU SET: RM129 (harga ahli Rm103.20)

*klik pada link utk info produk

 

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP/TELEGRAM SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (PANGGILAN TELEFON TIDAK DIGALAKKAN)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms/wassap/telegram saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

Akibat Tidak Berpantang Selepas Keguguran

jamu susuk dara

tidak berpantang selepas keguguran

Akibat Tidak Berpantang Selepas Keguguran

Ramai yang bertanya..boleh pakai Jamu Pengantin Dara terus tak lepas baru saja keguguran? Boleh makan Jamu Aku Dara tak semasa tempoh berpantang lepas keguguran? Coklat Love Habibi boleh makan masa dalam pantang keguguran? Ni jawapannya..no no no!! memang tak boleh ye cik adik cik kak sekalian..leh buat anda mengalami tumpah darah sebab rahim anda belum sembuh sepenuhnya untuk terima jamu-jamu ni. Untuk yang selepas keguguran, jamu yang sesuai ialah Jamu Jalinan Cinta sebab jamu ni memang khas untuk org pantang bersalin dan bersifat menyembuhkan dalaman wanita. Wanita yang lepas keguguran pun WAJIB berpantang ye..rahim org yg keguguran lagi lemah daripada yang bersalin normal. Sebab apa? bayangkan ibarat buah yang belum masak, uols paksa2 untuk dipetik..wanita yang baru lepas keguguran lagi laa kene jaga betul-betul rahim tu..bagi pulih sepenuhnya n cukup kuat untuk persediaan mengandung lagi. Jom baca effect tak berpantang selepas keguguran:

Ramai yang tak mengambil berat tentang berpantang selepas berlaku keguguran. Ramai yang menyangka orang yang keguguran tak perlu berpantang disebabkan “hanya”gugur saja..bukannya bersalin!. Sebenarnya tanggapan tu sangat-sangat tidak benar! Wanita yang mengalami keguguran , keadaan rahimnya lebih teruk daripada yang bersalin normal. Ibarat memetik buah yang belum masak. Masih belum tiba masanya dan dalam keadaan rahim belum bersedia, janin telah terkeluar. Bayangkan macam mana keadaan rahim anda?? Wanita yang tak mengamalkan jamu-jamu dan tidak berpantang selepas keguguran, hubungan intimnya akan hambar..ini kerana keadaan dalaman faraj sejuk, tidak sensitive dan susah untuk capai klimaks. Selain itu, tubuh badan akan terasa letih, lesu, muka pucat disebabkan rahim tidak sihat dan tidak sembuh sepenuhnya. Angin-angin jahat pun akan semakin banyak terkumpul di dalam badan. Dan apabila masalah dibiarkan berlarutan, raut wajah semakin lama akan nampak berusia daripada usia sebenar.
Bahagian dalam rahim kita memang tak boleh nampak. Jika dibiarkan dan tidak dirawat, pelbagai penyakit rahim akan timbul. Contohnya period tidak teratur, terdapat cyst, fibroid.


Antara kesan-kesan akibat tidak berpantang selepas gugur:-
1. Tekanan emosi @ meroyan
2. Masalah kesuburan – mungkin sukar untuk mengandung lagi
3. Lemah rahim – berjaya mengandung kembali, tetapi mengalami keguguran berulang-ulang
4. Ketidakseimbangan hormon
5. Bengkak dan bisa otot peranakan
6. Bisa-bisa tumit, betis, pinggang dan lutut
7. Kebas-kebas sendi
8. Mudah berasa seram sejuk
9. Demam yang tidak kebah
10. Kedinginan seks
11. Kalah dalam perjuangan jimak

Oleh itu, ibu-ibu yang baru lepas keguguran..tolonglah berpantang demi kesihatan anda juga. Selain daripada makan vitamin tambahan, jamu-jamu juga penting untuk membaikpulih rahim. Vitamin hanya utk perbaiki dan tambah nutrisi dalam badan yang tidak cukup tetapi utk kesihatan rahim, jamu adalah sangat penting. Pengambilan jamu bertujuan untuk mengeluarkan darah-darah kotor di dalam rahim dan membantu menyuburkan semula rahim anda. Selagi terdapat kotoran dalam rahim, selagi itu rahim tidak dapat dibaikpulih sepenuhnya.

Step berpantang selepas keguguran menggunakan produk-produk JAMU SUSUK DARA (JSD):-
1. Amalkan makan JAMU JALINAN CINTA selepas dnc atau selepas janin keluar sepenuhnya. Untuk yang keguguran usia kandungan kurang 3 bulan, memerlukan 2 botol JAMU JALINAN CINTA (tempoh berpantang 30hari) dan lebih kurang 3-4botol JAMU JALINAN CINTA untuk yang keguguran usia kandungan lebih daripada 3 bulan (tempoh berpantang 44hari). JAMU JALINAN CINTA mempunyai kandungan yang cukup baik untuk wanita bersalin dan keguguran. Di dalam JAMU JALINAN CINTA terdapat belut, haruan yang kaya dengan zink, protein, zat besi yang mempunyai elemen yang sangat bagus bagi membaikpulih luka-luka dalaman dan membantu memproses darah baru. Kunyit putih juga terdapat dlm JAMU JALINAN CINTA untuk mengecutkan semula rahim dan mengelakkan tumpah darah semasa tempoh berpantang. Ia juga mempunyai antibiotic yang dapat meningkatkan system imunisasi tubuh badan ibu selepas bersalin atau keguguran yang masih lemah dan kehilangan banyak darah.
2. Sapu MEDICATED DEEP HEAT LOTION pada tumit, pelipat, betis dan ari-ari untuk melancarkan perjalanan darah dan elak darah block pada satu-satu bahagian anggota badan.
3. Sentiasa pakai stoking untuk mengelakkan sejuk-sejuk dan angin.
4. Elakkan pijak simen atau lantai yang sejuk
5. Berpantang makan dan minum. Elakkan ais..jangan sentuh langsung ye (kalo boleh lagi lama lagi bagus), elakkan makan makanan yang bersifat sejuk spt buah & sayur yg tumbuh menjalar contohnya tembikai, labu, timun, kacang panjang. Makanan yang berangin,panas dan tajam spt durian, rebung, nangka, terung. Makanan bersifat gatal-gatal seperti sotong, udang, kerang. Berpantang makan dan minum ni exactly sama macam org pantang bersalin normal ye.
6. Sentiasa bersihkan kawasan vagina dengan cara meruang vagina menggunakan FEMININE WASH JSD dan INTIM GEL untuk buang kotoran yang melekat dalam vagina dan bantu menyuburkan dinding vagina. Sapu juga MASKER VAGINA untuk dapatkan khasiat menyuburkan dan penjagaan vagina.
7. Bertungku dan berbengkung untuk mengelakkan peranakan jatuh, supaya peranakan duduk elok pada tempatnya semula.
8. Merancang kehamilan semula selepas 3 cycle period untuk bagi tempoh penyembuhan semula rahim. Bagi yang keguguran usia kandungan 3 bulan ke atas, sebaiknya rehatkan dulu rahim selama 6 bulan untuk elakkan rahim lemah sekiranya mengandung lagi.

jamu susuk dara

set bersalin jsd

Testimoni Jamu Susuk Dara – hamil selepas penggunaan produk-produk Jsd

jamu susuk dara

testimoni hamil – jamu susuk dara

 

[TESTIMONI HAMIL – PERKONGSIAN DARIPADA GROUP WASSAP JSD]

Pagi-pagi lagi dah dapat berita gembira daripada rakan pengedar JSD yang dah pun berjaya hamil setelah 5tahun penantian. Happy sangat-sangat!! Pengedar ni makan COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE 3 KOTAK..then stop sekejap sbb period tak kunjung tiba start bulan Januari. Tapi masih meneruskan penggunaan FEMININE WASH, MASKER VAGINA dan INTIM GEL..sedar-sedar dah hamil 13minggu! Syok kan? Alhamdulillah dia berjaya dgn izin Allah dan bantuan produk JSD.

>> COLLAGEN DELIMALICIOUS WHITE = RM100>> KLIK SINI UNTUK INFO<<

>> FEMININE WASH (FW) = RM48 <<KLIK SINI UTK INFO>>

>> MASKER VAGINA (MV) = RM25 <<KLIK SINI UTK INFO>>

>> INTIM GEL (IG) = RM56 <<KLIK SINI UTK INFO>>

=========================================================================================

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (NO CALLING2 PLZ..HARAP FAHAM)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

=========================================================================================

Masalah vagina kering dan bantuan intim gel jamu susuk dara

– Anda mengalami kekeringan pada faraj/vagina??-
Penggunaan miss v intimgel susuk dara adalah untuk menghilangkan keputihan kering, menghilangkan kegatalan faraj, mengaktifkan sensitiviti dinding faraj dan menghilangkan kuman kencing.

Bagaimana kondisi keputihan kering?
1) Gatal – gatal dalam faraj yang tidak berlendir

Atau

2) sakit di faraj ketika melakukan hubungan kelamin.

Bagaimana miss v intimgel susuk dara membantu?
Gel ini membantu mencairkan kerak keputihan kepada cecair untuk memudahkan dibuang dari pangkal rahim dan celahan dalam faraj

1- sapuan gel kedalam faraj selepas membersihkan hadas kecil atau besar.

2- akan berlaku tindak balas faraj tiba – tiba menjadi sangat gatal dan berair.

3- keputihan akan mula turun dan keluar dari lubang faraj.

4- air keputihan yang keluar akan merenyam.

5- selesai habis air keputihan keluar. Anda diyakini bebas dari keputihan kerak.

Berapa lamakah proses ini berlaku?

Dari faraj yang kering kepada faraj yang tiba – tiba sangat basah mengambil masa 3 hari ke seminggu. Untuk proses rawatan ini.

Digalakkan menggunakan pantyliner untiuk kesegaran.

Untuk keputusan dan kepuasan rawatan luarbiasa hebatnya hubungi jururunding produk jamu susuk dara untuk kesan yang maksimum dengan pemilihan dan pemakaian produk yang betol dan tepat dengan masalah anda.

jamu susuk dara

intim gel jamu susuk dara untuk masalah vagina kering dan keputihan berkerak

~ INTIM GEL (IG) = RM56 <<KLIK SINI UTK INFO>>

==========================================================================================

 

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP SAYA DI TALIAN 0135024135

 

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (NO CALLING2 PLZ..HARAP FAHAM)

 

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

 

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

>> NAK ORDER? MEH ISI BORANG PESANAN <<DI SINI>> p/s: selepas isi borang, jika saya masih tidak reply, sila tgk kat dalam spam pada email anda atau leh terus sms saya di talian 0135024135 utk memastikan stok

 

==========================================================================================