Cara Penyediaan, Lagi Koleksi Testimoni Collagen Herbarium U-white Jsd

jamu susuk dara

cara penyediaan collagen herbarium

[CARA PENYEDIAAN HERBARIUM]

ni nak share cara penyediaan COLLAGEN HERBARIUM nih..cara-caranya:-
1. Koyakkan sachet COLLAGEN HERBARIUM, then tuang masuk serbuk collagen tu ke dalam gelas or shaker.
2. Masukkan air sejuk/suhu bilik ke dalam gelas lbh kurang 150ml macam tu la..jangan tuang air panas pulak ye..hilang khasiat collagen tu nanti!
3. Kacau perlahan2, or kalo yg masukkan dalam shaker tu leh shake shake shake laa..
4. Perahkan satu hirisan lemon ke dalam air biru tu tadi..kacau2 lagi smpai sebati..
5. Then tunggu apa lagi? minum ler..baca bismillah dulu yeee..
p/s: bole juga tambah ketul ais ckit..tapi jgn selalu2 buat ye..ais xelok sgt utk peranakan wanita..

Hasilnya?? kulit lebih putih, cerah, lembap, berseri-seri dari dalam..badan semakin slim ada shape dan bertenaga sepanjang hari..insyaAllah!

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

Bagi ibu-ibu yang sedang hamil dilarang minum collagen ni ye..tapi walau bagaimanapun, collagen HERBARIUM ini bole dibuat masker pada muka..caranya, tuang sedikit serbuk collagen (lebih kurang sesudu besar) kemudian campur dengan bedak sejuk yang anda ada (atau campur bersama-sama Bedak Seri Cahaya keluaran JSD)..campur sikit air (agak-agak tak likat, tak terlalu cair) dan sapu pada wajah..tunggu sehingga kering lebih kurang tempoh 30minit, dan bilas. Hasilnya kulit lebih tegang, lembut dan cerah sekata!! Amalkan 2-3 seminggu untuk kulit bermasalah..yang tak hamil pun boleh guna tips ini..ditambah dengan minum collagen, lagi la cepat kesannya!

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

 

jamu susuk dara

testimoni herbarium jsd

 

[KOLEKSI TESTIMONI COLLAGEN HERBARIUM]

Antara koleksi testimoni selepas penggunaan COLLAGEN HERBARIUM..nak kulit putih gebu? nak slim? nak awet muda? meh cuba COLLAGEN HERBARIUM dgn 5,000,000mg fresh sea collagen peratus pemutihan lebih tinggi daripada collagen biasa.

Normal price >> rm78 sekotak tidak termasuk kos poslaju.

Promosi Gempakk >> rm125 untuk 2 kotak termasuk kos poslaju seluruh Malaysia 

SMS/WASSAP ONLY : 0135024135 (SAFURA) UNTUK INFO LANJUT

Koleksi Testimoni Resdung ~ Magic Clear Sinus Soap, Bedak Seri Cahaya dan Jamu Seri Cahaya

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap dan bedak seri cahaya – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap dan bedak seri cahaya – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni SET RESDUNG JSD

 

jamu susuk dara

testimoni SET RESDUNG JSD

 

jamu susuk dara

testimoni SET RESDUNG JSD

 

jamu susuk dara

testimoni SET RESDUNG JSD

jamu susuk dara

testimoni SET RESDUNG

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni magic clear sinus soap dan jamu seri cahaya – jamu susuk dara

 

jamu susuk dara

testimoni jamu seri cahaya – jamu susuk dara

 

Koleksi Testimoni Magic Clear Sinus Soap, Jamu Seri Cahaya dan Bedak Seri Cahaya..memang thorrbaikk gabungan ketiga2 nya untuk masalah resdung tau. Sabun membantu merawat kulit yang dihinggapi kuman resdung..yang bedak pula mematikan kuman2 resdung n bertindak memudarkan bekas jerawat seterusnya melicinkan kulit muka. Kalo resdung dah terlalu teruk, boleh digunakan sekali bersama-sama Jamu Seri Cahaya (Jamu Resdung) untuk mematikan terus ulat-ulat resdung dari dalam.

<<INFO JAMU SERI CAHAYA>>

<<INFO MAGIC CLEAR SINUS SOAP>>

<<INFO BEDAK SERI CAHAYA>>

=========================================================================================

SILA DAPATKAN RUNDINGAN TERLEBIH DAHULU SEBELUM MEMBELI..SMS/WASSAP SAYA DI TALIAN 0135024135

(SAFURA – PENGEDAR SAH JSD) >> (NO CALLING2 PLZ..HARAP FAHAM)

ATAU DAPATKAN RUNDINGAN DARIPADA AGEN2 TERLATIH SAYA TERLEBIH DAHULU..SENARAI AGEN SILA KLIK <<DI SINI>>

**AMARAN!! PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/PENGEDAR/STOKIS YANG SAH SAHAJA!**

Collagen Herbarium U-white – collagen memutihkan kulit

jamu susuk dara

wajah baru collagen herbarium jsd

 

jamu susuk dara

collagen herbarium susuk dara

jamu susuk dara

collagen herbarium susuk dara

COLLAGEN HERBARIUM U-WHITE (RM78)

Collagen yang sangat efektif membantu memutihkan kulit

GABUNGAN COLLAGEN,GLUTATHIONE,BLUEBERRY, POMEGRANATE, BERRIES, ROSELLE, GINGER DAN LEMON UNTUK
MENCANTIKKAN KULIT,MENGENYANGKAN,MENGURANGKAN BERAT BADAN.HERBA BERTINDAK UNTUK ANTI KANSER&ANTI RADANG.
IANYA JUGA UNTUK MENGURANGKAN RASA KETAGIHAN PEROKOK DAN PENCINTA COFFEE.

FOKUS YG MAKSIMUM KESAN YG LEBIH CEPAT UNTUK MENCANTIKKAN DAN MEMUTIHKAN KULIT DARI DALAM!!

BERIKUT RINGKASAN KEBAIKAN DI DALAM KANDUNGAN COLLAGEN HERBARIUM INI:

1. RINGKASAN KEBAIKAN COLLAGEN>> membantu melambatkan penuaan, memberi tenaga kepada tubuh badan, mengekalkan berat badan ideal, membantu mengurangkan sakit sendi, memberi kebaikan terhadap kulit, tulang, otot dan salur darah

2. RINGKASAN KEBAIKAN GLUTATHIONE>> Meningkatkan kecerahan warna kulit (memutihkan) seluruh badan. Ini kerana kesan pemutihan terjadi dengan sangat baik, Melembutkan dan menghaluskan tekstur kulit (glowing), Kulit menjadi kenyal dan anjal, Memelihara kesihatan rambut & kuku.

3. RINGKASAN KEBAIKAN BLUEBERRY (BERI BIRU) >> Merawat Jerawat, Melindungi kulit, Mencegah kedutan, Mencegah infeksi saluran kencing, Menurunkan Kolesterol Jahat, Menjaga Fungsi Otak, Meningkatkan sistem imun tubuh, Menjaga penglihatan dan kesihatan mata, Mencegah sembelit dan gangguan pencernaan, Melindungi tubuh dari kanser.

4. RINGKASAN KEBAIKAN POMEGRANATE (DELIMA) >> bersifat anti-aging. Kandungan senyawa di dalamnya mampu melindungi tubuh dari radikal bebas, melindungi organ ginjal, hati, mencegah serangan jantung, memiliki kemampuan dalam mensintesis kolesterol dan kemudian menghancurkan zat radikal bebas yang ada di dalam sistem vascular kita, mengelakkan kanser terutamanya kanser kulit dan payudara, sifat anti-oksidan yang ada di dalam buah delima mampu melindungi komponen genetika tubuh manusia, mencegah tekanan darah naik, mencegah diabetes di mana delima mampu menyeimbangkan kadar gula di dalam darah sekaligus meningkatkan kepekaan tubuh terhadap keberadaan insulin, mengoptimalkan kesan ubat-ubatan yang dimakan ini kerana pati buah delima sendiri diketahui mampu meningkatkan kesan kebaikan ubat-ubatan.

5. RINGKASAN KEBAIKAN BERRIES (BUAH-BUAH BERI) >> antioksida yang tinggi, kaya dengan sumber fiber untuk membantu sistem penghadaman yang sihat serta Vitamin C yang bukan sahaja membantu meningkatkan sistem imunisasi, malah membuatkan kulit sihat berseri, mampu meningkatkan tahap tenaga, kesihatan mental dan sistem imunisasi. Ia juga membantu menambahbaik penghadaman, peredaran darah dan tidur di samping membantu mengurangkan berat badan dan menjana jantung yang sihat, melindungi daripada gejala penyakit berkaitan usia seperti kabur penglihatan dan hilang daya ingatan jangka pendek, membersihkan darah dan hati, menguatkan buah pinggang serta pendengaran, membantu memperlahankan proses penghadaman dan mengekalkan kadar metabolisme yang tinggi dan seterusnya membantu tubuh membakar lemak, juga terkenal dengan khasiat anti-kanser yang handal. Buah ini juga membantu merawat serangan asma, mengurangkan kolestrol dan melindungi otak daripada kerosakan saraf berkaitan dengan usia.

6. RINGKASAN KEBAIKAN ROSELLE >> Anti Penuaan. Roselle mempunyai Vitamin C yang tinggi dan berserat akan melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik. Keupayaannya meminimakan kerosakan yang dimusnahkan oleh radikal bebas merupakan sebab utama seseorang yang mengamalkan Roselle akan kelihatan muda dan berseri wajahnya. Pencegah Penyakit Kardiovaskular, di mana pengamalan Roselle akan membantu mencegah ketebalan LDL di arteri dan sekaligus mengelakkan dari terjadinya penyakit tekanan darah tinggi, Mencegah kanser, Mengubati demam panas/selesema, resdung (alergi) dan lelah (asma), mengurangkan masalah stress / sukar tidur. Bagi mereka yang menghadapi masalah stress dicadangkan mengambil Roselle dimana ia akan bertindak menurunkan suhu dan mempengaruhi mood pesakit. Roselle juga amat baik untuk masalah dengkur semasa tidur. Amat baik untuk mereka yang menghadapi luka luar dan dalam, kecederaan, mengatasi masalah penyakit kulit, penenang dan sebagainya.

7. RINGKASAN KEBAIKAN GINGER (HALIA) >> mengandungi air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, tenaga, protein, gentian, niasin, asid amino, gingerols, oleoresin, pati minyak, vitamin A, B dan C, lemak dan asid organik. Ia dikatakan dapat merawat penyakit banyak angin dalam badan, sakit kepala, sistem pencernaan bermasalah, sakit jantung, muntah, cirit-birit, disentri, asma, sakit perut, reumatisme, pengaliran darah bermasalah, mati pucuk, lemah tenaga batin, keracunan udang, badan kesejukan, sakit pinggang, urat saraf lemah, mabuk kenderaan, batuk kering, kejang, buang air berlendir dan darah haid berbau hamis, berupaya memanaskan tubuh, membantu proses pencernaan, melembutkan dinding perut, membuka saluran hati yang tersumbat akibat hawa dingin dan lembap. Halia juga meningkatkan kekuatan seks dan mengatasi angin duduk yang berlaku pada usus dan perut juga berfungsi sebagai julap dan boleh membebaskan tubuh dari toksin yang berbahaya. Halia juga amat berkesan untuk melarutkan lendir dalam badan.

8. RINGKASAN KEBAIKAN LEMON>> Lemon kaya dengan antioksidan yang menyahaktifkan radikal bebas dan menghalang pelbagai penyakit berbahaya seperti strok, penyakit kardiovaskular dan kanser, membantu menurunkan tekanan darah dan meningkatkan paras kolesterol baik (HDL), membersihkan sistem penghadaman dan hati, meningkatkan produksi antibodi di dalam darah untuk menentang pelbagai jangkitan dan serangan mikroorganisma, merendahkan risiko kanser kolon, prostat dan payudara. Ia turut mencegah kerosakan metabolisme dalam sel yang akan menukarnya menjadi karsinogenik, membantu mengurangkan masalah sakit colic dan gastric, mengubati asma. mencegah dehidrasi dan kesan diarea. Ia juga membantu memberikan cahaya keserian wajah, mengatasi inflamasi lidah, stomatitis atau gingivitis di dalam mulut. Berkumur dengan jus lemon juga dapat menyingkirkan plak, memutihkan dan menguatkan enamel gigi. Ia juga mengubati jangkitan tekak dan bagus untuk rawatan diphtheria.

Minuman khas untuk mereka yang selalu tak sempat nak sarapan ….
Rata2 pengguna yang sudah mencuba minuman ini memberi komen
yang mereka tak perlu nak bersarapan pagi dan
kekal kenyang hingga tengah hari …JOM CUBA SEKARANG!!

————————————————————————————————————-

>>Mana nak dapatkannya??

==>> Whatsapp: 0135024135 (Safura)

==>> Fb: https://www.facebook.com/safurajsd

==>> Page: https://www.facebook.com/agentsyafura.jamususukdara

==>> Senarai agen berdekatan <<KLIK SINI>>

====================================

====================================

***AWAS!! Produk tiruan semakin berleluasa..sila dapatkan produk-produk JSD melalui agen/stokis sah dan berdaftar sahaja!!

***PLZ DAPATKAN CONSULTATION DENGAN AGEN/STOKIS YANG SAH DAN BERDAFTAR SAHAJA SEBELUM MENGGUNAKAN DAN MEMBUAT PEMBELIAN PRODUK2 JAMU SUSUK DARA..PLZZZ..INI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK TERSEBUT SESUAI ATAU TIDAK DENGAN PENGGUNA..DEMI KESIHATAN PENGGUNA..PASTIKAN PRODUK YANG DIBELI ADALAH ORIGINAL YANG DIJUAL OLEH AGEN/STOKIS YANG SAH !

====================================

Akibat Tidak Berpantang Selepas Keguguran

jamu susuk dara

tidak berpantang selepas keguguran

Akibat Tidak Berpantang Selepas Keguguran

Ramai yang bertanya..boleh pakai Jamu Pengantin Dara terus tak lepas baru saja keguguran? Boleh makan Jamu Aku Dara tak semasa tempoh berpantang lepas keguguran? Coklat Love Habibi boleh makan masa dalam pantang keguguran? Ni jawapannya..no no no!! memang tak boleh ye cik adik cik kak sekalian..leh buat anda mengalami tumpah darah sebab rahim anda belum sembuh sepenuhnya untuk terima jamu-jamu ni. Untuk yang selepas keguguran, jamu yang sesuai ialah Jamu Jalinan Cinta sebab jamu ni memang khas untuk org pantang bersalin dan bersifat menyembuhkan dalaman wanita. Wanita yang lepas keguguran pun WAJIB berpantang ye..rahim org yg keguguran lagi lemah daripada yang bersalin normal. Sebab apa? bayangkan ibarat buah yang belum masak, uols paksa2 untuk dipetik..wanita yang baru lepas keguguran lagi laa kene jaga betul-betul rahim tu..bagi pulih sepenuhnya n cukup kuat untuk persediaan mengandung lagi. Jom baca effect tak berpantang selepas keguguran:

Ramai yang tak mengambil berat tentang berpantang selepas berlaku keguguran. Ramai yang menyangka orang yang keguguran tak perlu berpantang disebabkan “hanya”gugur saja..bukannya bersalin!. Sebenarnya tanggapan tu sangat-sangat tidak benar! Wanita yang mengalami keguguran , keadaan rahimnya lebih teruk daripada yang bersalin normal. Ibarat memetik buah yang belum masak. Masih belum tiba masanya dan dalam keadaan rahim belum bersedia, janin telah terkeluar. Bayangkan macam mana keadaan rahim anda?? Wanita yang tak mengamalkan jamu-jamu dan tidak berpantang selepas keguguran, hubungan intimnya akan hambar..ini kerana keadaan dalaman faraj sejuk, tidak sensitive dan susah untuk capai klimaks. Selain itu, tubuh badan akan terasa letih, lesu, muka pucat disebabkan rahim tidak sihat dan tidak sembuh sepenuhnya. Angin-angin jahat pun akan semakin banyak terkumpul di dalam badan. Dan apabila masalah dibiarkan berlarutan, raut wajah semakin lama akan nampak berusia daripada usia sebenar.
Bahagian dalam rahim kita memang tak boleh nampak. Jika dibiarkan dan tidak dirawat, pelbagai penyakit rahim akan timbul. Contohnya period tidak teratur, terdapat cyst, fibroid.


Antara kesan-kesan akibat tidak berpantang selepas gugur:-
1. Tekanan emosi @ meroyan
2. Masalah kesuburan – mungkin sukar untuk mengandung lagi
3. Lemah rahim – berjaya mengandung kembali, tetapi mengalami keguguran berulang-ulang
4. Ketidakseimbangan hormon
5. Bengkak dan bisa otot peranakan
6. Bisa-bisa tumit, betis, pinggang dan lutut
7. Kebas-kebas sendi
8. Mudah berasa seram sejuk
9. Demam yang tidak kebah
10. Kedinginan seks
11. Kalah dalam perjuangan jimak

Oleh itu, ibu-ibu yang baru lepas keguguran..tolonglah berpantang demi kesihatan anda juga. Selain daripada makan vitamin tambahan, jamu-jamu juga penting untuk membaikpulih rahim. Vitamin hanya utk perbaiki dan tambah nutrisi dalam badan yang tidak cukup tetapi utk kesihatan rahim, jamu adalah sangat penting. Pengambilan jamu bertujuan untuk mengeluarkan darah-darah kotor di dalam rahim dan membantu menyuburkan semula rahim anda. Selagi terdapat kotoran dalam rahim, selagi itu rahim tidak dapat dibaikpulih sepenuhnya.

Step berpantang selepas keguguran menggunakan produk-produk JAMU SUSUK DARA (JSD):-
1. Amalkan makan JAMU JALINAN CINTA selepas dnc atau selepas janin keluar sepenuhnya. Untuk yang keguguran usia kandungan kurang 3 bulan, memerlukan 2 botol JAMU JALINAN CINTA (tempoh berpantang 30hari) dan lebih kurang 3-4botol JAMU JALINAN CINTA untuk yang keguguran usia kandungan lebih daripada 3 bulan (tempoh berpantang 44hari). JAMU JALINAN CINTA mempunyai kandungan yang cukup baik untuk wanita bersalin dan keguguran. Di dalam JAMU JALINAN CINTA terdapat belut, haruan yang kaya dengan zink, protein, zat besi yang mempunyai elemen yang sangat bagus bagi membaikpulih luka-luka dalaman dan membantu memproses darah baru. Kunyit putih juga terdapat dlm JAMU JALINAN CINTA untuk mengecutkan semula rahim dan mengelakkan tumpah darah semasa tempoh berpantang. Ia juga mempunyai antibiotic yang dapat meningkatkan system imunisasi tubuh badan ibu selepas bersalin atau keguguran yang masih lemah dan kehilangan banyak darah.
2. Sapu MEDICATED DEEP HEAT LOTION pada tumit, pelipat, betis dan ari-ari untuk melancarkan perjalanan darah dan elak darah block pada satu-satu bahagian anggota badan.
3. Sentiasa pakai stoking untuk mengelakkan sejuk-sejuk dan angin.
4. Elakkan pijak simen atau lantai yang sejuk
5. Berpantang makan dan minum. Elakkan ais..jangan sentuh langsung ye (kalo boleh lagi lama lagi bagus), elakkan makan makanan yang bersifat sejuk spt buah & sayur yg tumbuh menjalar contohnya tembikai, labu, timun, kacang panjang. Makanan yang berangin,panas dan tajam spt durian, rebung, nangka, terung. Makanan bersifat gatal-gatal seperti sotong, udang, kerang. Berpantang makan dan minum ni exactly sama macam org pantang bersalin normal ye.
6. Sentiasa bersihkan kawasan vagina dengan cara meruang vagina menggunakan FEMININE WASH JSD dan INTIM GEL untuk buang kotoran yang melekat dalam vagina dan bantu menyuburkan dinding vagina. Sapu juga MASKER VAGINA untuk dapatkan khasiat menyuburkan dan penjagaan vagina.
7. Bertungku dan berbengkung untuk mengelakkan peranakan jatuh, supaya peranakan duduk elok pada tempatnya semula.
8. Merancang kehamilan semula selepas 3 cycle period untuk bagi tempoh penyembuhan semula rahim. Bagi yang keguguran usia kandungan 3 bulan ke atas, sebaiknya rehatkan dulu rahim selama 6 bulan untuk elakkan rahim lemah sekiranya mengandung lagi.

jamu susuk dara

set bersalin jsd